четвер, 26 жовтня 2017 р.

              Садочок Майбутнього               








Не дитячий майданчик, а ціле містечко. Тут окремі ігрові майданчики - для діток-театралів, спортсменів, науковців та водіїв. Про такий дитсадок мріють педагоги Чернівецького дитсадка №48. Свою мрію вони по-тихеньку втілюють в життя.

Вихователі взяли участь у конкурсі "Дитсадок майбутнього", представивши макет ідеального ігрового майданчика.

- Наш проект сподобався, здобули друге місце, - розповіла завідувач дитсадка Галина Чорногуз. - Але, щоби обладнати такий майданчик, потрібно чимало коштів і часу. Хоча самі облаштовуємо майданчик нашої мрії.

Для того, щоби створити дитсадок майбутнього за своїм проектом, педагоги звернулися до Спілки самаритян Німеччини. "Разом з батьками ми звернулися в організацію самаритян. Вони вже профінансували будівництво двох майданчиків по місту, - каже Г. Чорногуз. - Ми відправили фото нашого майданчика в Німеччину і чекаємо відгуку від них. Та, попри це, майданчики ми утримуємо своїми силами. Купуємо фарбу, малюємо".

За планами, дитячий майданчик у дитсадку мають розділити на кілька ігрових секторів. Тут буде театральний куточок зі сценою, спортивний куточок, куточок відпочинку з лавочками і басейном, космодромом, лабораторією, таксопарком.

- За лабораторію слугуватиме будиночок, де діти могли би під наглядом вихователя робити різні досліди, здійснювати пошуки, - каже Галина Чорногуз. - На космодромі діти гратимуться з ракетами, в космонавтів. В таксопарку ж знаходитимуться машинки, велосипеди, самокати. Дітки і гратимуться, і вивчатимуть правила дорожнього руху. Також з’явиться літній театральний куточок зі сценою.




В.О.Сухомлинський сказав : «Діти - це щастя, створене нашою працею. Заняття, зустрічі з дітьми, звичайно, вимагають душевних сил, часу, праці. Адже і ми щасливі тоді, коли щасливі наші діти, коли їх очі наповнені радістю».

          


Метод проектів у роботі з батьками
Як привабити батьків до життя дитячого садка, зроби­ти їх союзниками, радниками, помічниками, друзями, а не просто спонсорами, критиками, спостерігачами, щоб педа­гогічне співробітництво батьків зі своєю дитиною і педагогами виглядало як діалог, діалог, який містить у собі:
·                     об'єднання виховних зусиль дитячого садка і сім'ї на корист дитині;
·                     уміння відстоювати свою точку зору та інтереси дитини;
·                     бачення індивідуальних особливостей своїх дітей та закономірностей психічного розвитку;
·                     подолання авторитаризму.
Дошкільна освіта  поставила перед собою  головну мету: створити необхідні умови для розуміння батьками важливості своєї участі в житті дитини.
 Щоб найкраще, найвідповідальніше підійти до виховання дитини дошкільний навчальний заклад "Ромашка" почав працювати над проектом "Сім'я+родина=щаслива дитина". Адже наш творчий колектив об'єднаний спільною метою - допомогти сім'ї у вихованні дітлахів.










 Обладнання садочку
А також у створенні Дитячого саду майбутнього головне створити умови для гри. Дошкільний вік є унікальним і вирішальним періодом розвитку дитини, коли закладаються основи особистості, виробляються воля і довільна поведінка, активно розвивається уява, творчість, загальна ініціативність і всі ті найважливіші якості формуються не в процесі навчальних занять, а в головній діяльності дошкільника — грі.
Зараз у дитячих садках діти стали менше грати, особливо скоротилися сюжетно-рольові ігри. Дошкільнята практично не знають традиційних дитячих ігор і не вміють грати. Дійсно, в більшості дитячих садків режим дня настільки перевантажений різними формами занять, що на вільну гру залишається не більше години. Однак, в цю годину діти, під наглядом педагогів, не вмію змістовно і спокійно грати. Вони возяться, б’ються, штовхаються … і тому потрібно більш насичувати вільний час грою.









Процес виховання та ігрт

 



Рекомендації та настанови





1 коментар: